torstai 14. elokuuta 2014

Tyttö joka lähtee

Moikka kaikki! Oon jo varsin pitkään suunnitellut perustavani vaihtoblogin ja myös sitten pitäväni sitä yllä, joten täällä mä ja mun blogi ollaan! Täältä voi sitten lukea mun fiiliksiä ja fiilistelyjä. Nyt on kymmenisen päivää lähtöön ja jännittää kamalasti. Ajattelin kuitenkin, että aloitan mun taipaleen blogimaailmassa kertomalla itsestäni, koska mistä olisikaan hauskempaa kirjoittaa :D

Joten saanko esitellä: 17 faktaa minusta! (Mietin, että seitsemäntoista on hyvä määrä, koska oon juuri saavuttanut tuon hohdokkaan velhomaailman täysi-ikäisyyden.)


1. Mä harrastan monenlaista tanssia ja tykkään siitä ihan megapaljon.

2. Mä oon helposti aika fanaattinen ihminen, ja en voi käsittää, jos jollakin ei esim. ole lempibändejä tai -kirjoja tai ylipäänsä mitään mitä fanittaa.

3. Mulla niitä bändisuosikkeja on runsaasti: Red Hot Chili Peppers, The Ark, Radiohead, Muse, Linkin Park, Scandinavian Music Group, Raappana, Von Hertzen Brothers, Massive Attack... Näistä kaikki paitsi yhden (Radiohead ); ) oon nähnyt livenäkin, osan monesti :)

4. Tykkään myös muista asioista, esim. kirjoista ja erityisesti Harry Potterista, Disneyn lastenelokuvista, jäätelöstä, piirtämisestä, hienoista postikorteista ja muistikirjoista, sneakereista ja House -televisiosarjasta.

5. Mun lempiruokaa on kaikki hyvät papuruoat.

6. Lähden tosiaan 25. päivä Englantiin vaihtoon.

7. Tulen asumaan pienehkössä kaupungissa aika lähellä Lontoota.

8. En yhtään tykkää pakkaamisesta ja sitäkin vähemmän laukkujen purkamisesta.

9. Mun lempieläin oli tosi pitkään pupu, mutta nykyään se on leijona.

10. Jos olisin lähtenyt vaihtoon Jenkkeihin, olisi tän blogin nimeksi tullut Maramerica. Ideasta piti kuitenkin luopua, koska en ikävä kyllä oo lähdössä Anglantiin tai Anited Kingdomiin. Sinänsä Maranglikaanien maassa kuulostaisi tosi siistiltä, mutta ei.

11. Mulla on mun huoneessa ympärivuotinen pieni peilijoulukuusi.

12. Mä tykkään hienoista hassuista sukista ja mulla on tosi paljon sukkia. En oo ihan varma, mitä teen, kun pääsen pakkausprojektissa sukkiin asti.

13. Mun lempileffat on Leijonakuningas 2, Kaksin Karkuteillä ja Inception.

14. Osaan napsuttaa yhteistä napsua molemmilla käsillä kämmenet vastakkain.

15. Mun on todella vaikeeta katsoa tai lukea mitään kiusallisia kohtia. Jos oon elokuvissa ja hahmoilla on meneillään kiusallinen hiljaisuus tai keskustelu tai mitään, niin mä vaan kiemurtelen penkissä kun tuntuu niin pahalta.

16. En kestä yhtään kutittamista.

17. Osaan yleensä antaa aika hyviä neuvoja.

Joten juu, mä varmaan palailen tänne joko viimehetkipanikoilemaan tai sitten kun oon vaihtanut maaperää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti